יום שלישי, 13 בנובמבר 2018




מתוך פנקסו של המורה להיסטוריה
א. כל תלמיד/ה בוחר/ת דמות היסטורית וכותב/ת יומן אוטוביוגרפי, תוך שילוב אירועים היסטוריים בהם השתתפה הדמות. על סמך ההיכרות עם הדמות, הכתיבה יכולה לשלב תובנות אמפתיות: מחשבות, רגשות, עמדות, תחושות, הרהורים של הדמות עצמה.
ב. האם תובנות אמפתיות אלה, פרי הבנתך, פוגעים/ מרחיבים/ מעשירים/ מעוותים/ (סמן/י מה נכון בעיניך) את הסיפור ההיסטורי על הדמות? נמק/י את עמדתך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה