יום שבת, 14 במאי 2011
שיעור היסטוריה: ביצוע מושלם
...ושוב זה קורה... בלי הכנות מוקדמות...הפעם עולה על הבמה מורה חדשה ומציגה את השיעור שלך. הפעם זאת נ' שעומדת מול הכיתה ומדברת בביטחון גמור על ראשית התקופה העבאסית והחליפה מוחמד אל-באקר...דיבורה שוטף ורצוף וככל שעמידתה טובה יותר היא מתחילה להרגיש עוד יותר נוח והכושר הנרטיבי שלה הולך ומשתפר והיא משלבת סיפור קטן לתוך דבריה ויוצרת מתח של עוד ועוד...והיא עושה שימוש נכון ונבון בקול ובלוח הכיתה ורושמת את עיקרי הדברים בצורת עכביש, אלה הם מאפייניה של התקופה והיא גם ממחישה עם תמונות גדולות שהדפיסה וניילנה מבעוד מועד. ...ובין לבין נ' שואלת כמה שאלות חכמות כמו: "מה יכול להיות בתקופה מסוימת כדי שהיא תקרא תקופת זהב?" לבסוף היא גם מנצלת את המחשב ומקרינה כמה תמונות המראות את אמנות התקופה. נ' מסכמת את השיעור בצורה מקצועית, בדיוק בזמן, שתי דקות לפני הצלצול. עיקרי הדברים חוזרים להיות מוקדשים. ליבי מתמלא סיפוק וגאווה. זה היה יוצא מן הכלל. זה היה מצוין.
תוויות:
סיפורי הוראה
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה